Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月17日 星期二

160326 意大利十天鴨仔旅 Day 2.2

Day 2 行程
BEST WESTERN PLUS Quid Hotel Venice Airport→穆拉諾島(Murano)→布拉諾島(Burano)→聖馬可區(San Marco)→Da Bepi→BEST WESTERN PLUS Quid Hotel Venice Airport


第二個要遊覽的威尼斯島就是布拉諾島(Burano),出發前已經被好多旅遊網頁介紹的吸引住,因為佢成條街都係五顏六色的建築物,望住呢啲七彩嘅小屋心情都會好啲,最重要係今日就好似啲旅遊網頁相片中嘅藍天白雲嘅天氣,真係非常非常之咁期待。


十幾二十分鐘後就由穆拉諾島(Murano)到達布拉諾島(Burano),在遊艇上已經見到島上七彩嘅小屋,本來都已經計劃好要走到邊個位置影相咁,但一落船就要失望了,因為領隊話我哋只得15分鐘遊覽時間。本身呢15分鐘仲要係比你睇一間好出名嘅喱士店介紹,唔睇嘅團友就可以去欣賞風景。所以我哋同埋部份團友都即係衝咗去搵影相靚嘅地方,先前見到果啲影相位應該都唔夠時間去啦。












雖然係有少少唔開心嘅,但見到啲咁靚嘅街道,亦係自己恨咗好耐嘅地方,唯有收拾心情,好好享受呢15分鐘,逛影相!!




















返去集合前幾分鐘,把握咗機會買明信片,不過就趕唔切買郵票,前一日喺米蘭我都有問過領隊喺邊可以買郵票,佢話啲賣煙仔嘅地方應該會有,雖然呢度個集合點附近有一間,當我同A牛講「你估我哋因間仲有無機會去買呢」嘅時候,領隊就同我講「我因間幫你哋買啦,等你哋可以多啲時間遊覽」,即刻覺得實在太貼心啦!咁我就放心交比你啦!!

過咗集合時間超過五分鐘,仲有團友未返嚟,咁領隊就叫咗成日叫我哋應住佢粒星嘅當地導遊帶我哋去餐廳,佢自己捉返啲鴨仔就會跟住嚟。

今日呢餐都係意大利餐,同樣地,上菜速度都係算慢,有團友亦乘機到外面影下相,我哋就同兩位飯腳姐姐(幾乎每餐都係孖住佢哋坐)傾下計算。










食完飯就要返去碼頭離開布拉諾島(Burano)啦,一路行大家都一路把握住最後嘅影相機會。















返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!