Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月17日 星期二

160326 意大利十天鴨仔旅 Day 2.3

Day 2 行程
BEST WESTERN PLUS Quid Hotel Venice Airport→穆拉諾島(Murano)→布拉諾島(Burano)→聖馬可區(San Marco)→Da Bepi→BEST WESTERN PLUS Quid Hotel Venice Airport


大約50分鐘,就來到第三個要遊覽的威尼斯島,就是聖馬可區(San Marco),呢度係最人山人海嘅一個景點,一落遊艇已經見到四周圍都係人,領隊不斷提住叫我哋小心財物,然後經過嘆息橋帶到我哋去聖馬可廣場,講解完一輪就問有邊個團友要買郵票,之後就解散,今次有接近兩小時嘅自由時間呢。













正常我同A牛商量緊由邊度開始嘅時候,有啲團友就問我哋有冇興趣夾份坐貢多拉,雖然我都想,不過A牛話無興趣,唯有拒絕佢哋啦。然後我哋就跟住前往里阿爾托橋(Rialto Bridge)嘅指示牌一路參觀啦。


一路上都係好逼人,真係要非常非常之小心。然後穿過啲横街窄巷時,加上建築物中間的小河道,一幕一幕嘅旅遊照片就出現喺眼 前,我而家真係身在威尼斯?突然間真係覺得好夢幻,就好似置身喺自己嘅幻想世界咁,而家寫遊記更加後悔無爭取坐貢多拉,因為我想信坐住嚟遊覽會更加能夠感 受到威尼斯嘅魅力。





















去到里阿爾托橋(Rialto Bridge),因為有一邊維修緊,影相出嚟無咁壯觀,不過呢條大河道兩邊就算好多人都仍然感受到一絲絲嘅悠閒。












之後我哋沿路返回聖馬可廣場,由於人數太多,我哋都無去排隊入教堂參觀啦,反而想搵一啲Coffee Shop飲杯咖啡嘆下。但一路行到去嘆息橋都未搵到啱心水,影埋幾張相就差唔多走到去近集合點嘅地方,呢個時候只剩返十幾分鐘,本身都想去個洗手間,所以A牛就決定都照喺Coffee Shop飲杯咖啡,HEA到最後一刻,然後就集合坐船離開。































返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

2 則留言:

  1. 坐貢多拉都幾好玩架,一邊遊一邊唱歌好開心架

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架架有歌仔唱㗎~~團友坐果架都無~

      刪除

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!