Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月17日 星期二

160327 意大利十天鴨仔旅 Day 3.2

Day 3 行程
BEST WESTERN PLUS Quid Hotel Venice Airport→法拉利博物館(Museo Ferrari)→陳醋工場(Agriturismo Acetaia Paltrinieri)→Piazza della Pace→Albergo Tre Ville→Starhotels Du Parc


離開法拉利博物館(Museo Ferrari)之後就去參觀陳醋工場(Agriturismo Acetaia Paltrinieri),一去到有啲歡迎小食請我哋食,當然就係佢哋啲陳醋啦,加落芝士度食又唔錯喎,另外仲有香檳呢!










喺參觀前,要先醫肚,我哋喺呢度食咗成個TRIP最慢嘅一餐,不過啲包包同佢哋自家製果個醬好好食,食唔停,可惜無得賣。(呢餐開始,同團果兩個小朋友就開始愈病愈勁,不停燒下停下,其中一個仲食唔到嘢,個媽媽仲唔開心到喊,好彩同團有個澳門老婆婆連飯煲都有帶埋嚟,之後成日煲粥仔比佢哋食先無咁嚴重,而另一個小朋友個媽媽就堅離地,佢話有為唔係坐Business Class飛嚟意大利所以個女先病喎,去日本旅行會洗二十萬港紙嘅人係唔同啲嘅,唔係YEN呀!)






















飯後真係參觀啦,聽住姐姐介紹點樣做醋,先發現其實同做紅酒一樣,都係要放好多年㗎,唔同年份嘅亦有唔同口感。最後當然係比我哋試醋同埋買醋啦,我哋都買咗一支係點芝士或者雪糕用嘅醋。























返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!