Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月19日 星期四

160329 意大利十天鴨仔旅 Day 5.2

Day 5 行程
AC Hotel Pisa→比薩斜塔→聖米尼亞托(San Miniato)→聖吉米尼亞諾(San Gimignano)→Villasanpaolo Spa Hotel San Gimignano

跟住落嚟係呢個團嘅其中一個特色景點,就係採松露。個採松露場係喺聖米尼亞托(San Miniato)入面,旅遊巴去到某個位,園方嘅人就用車帶住我哋個司機駛去,落車之後就見到會幫我哋搵松露嘅狗狗Billy。園方負責人係咁二講講採松露嘅背景同程序,狗狗Billy會聞出松露嘅大約位置,老伯伯就會喺果個位採集(老伯伯唔識英文),同時間會呼喚負責人同我哋過去睇,跟住就係咁開始啦。







起初狗狗有啲興奮,掛住聊我哋玩,都唔專心嘅,負責人就叫我哋離遠一啲,等佢可以專心啲搵。隔咗一陣,佢終於搵到啦,不過好似係錯嘅。跟住再隔一陣,今次係真啦,係一粒好大粒嘅黑松露呢,好似都值二百幾歐羅。大家都要輪住影返張想呢!(因為獨男一直都影得唔滿意,佢一個人都排咗好多轉)











喺大家都以為活動完嘅時候,狗狗Billy又搵到啲嘢啦,今次係細細粒嘅白松露呢!真係一個唔錯嘅體驗,一黑一白都比我哋見識過呢。










採完松露,我哋就坐旅遊巴去一間餐廳,呢餐係松露餐,不過唔係剛才採果啲呢,剛才採果啲係喺因間賣比大家的。松露真係好香,絕對係美食呢!可惜佢係成舊咁賣,自己又唔識處理,睇完就算囉。


















返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!