Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月19日 星期四

160329 意大利十天鴨仔旅 Day 5.3

Day 5 行程
AC Hotel Pisa→比薩斜塔→聖米尼亞托(San Miniato)→聖吉米尼亞諾(San Gimignano)→Villasanpaolo Spa Hotel San Gimignano

餐後就要去下一個景點,聖吉米尼亞諾(San Gimignano)古城,喺呢度都有當地導遊負責講解,不過因為太過歷史,聽咗一半我同A牛都無心機再聽,加埋已經見到超過一半團友都已經離晒隊,我哋都自己周圍影下相算。































後尾發現導遊姐姐講起間雪糕店,就湊熱鬧去幫襯咗,準備食之時,主煮出嚟同大家影相呢。








之後再遊覽多一陣就返去準備集合,見仲有少少時間,不少團友都去咗集合點附近間超市,我同A牛今次都買咗士多啤梨,然後就上車等去酒店啦。











返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!