Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月19日 星期四

160329 意大利十天鴨仔旅 Day 5.4

Day 5 行程
AC Hotel Pisa→比薩斜塔→聖米尼亞托(San Miniato)→聖吉米尼亞諾(San Gimignano)→Villasanpaolo Spa Hotel San Gimignano


今晚入住嘅Villasanpaolo Spa Hotel San Gimignano就喺聖吉米尼亞諾(San Gimignano)古城嘅不遠處,好眼力啲嘅應該可以望返過去。呢一晚嘅酒店應該係成個旅程最正嘅,雖然之後有五星酒店,但質素同環境,好多團友都覺得呢間真係掂。

房間空間本身都大,二樓嘅住客有自己嘅露台,而一樓嘅主客向內園就有個共用嘅花園仔,向外面嘅都係私家露台,而我哋A牛就分配咗去內遠嘅一樓,如果同其他團友熟啲嘅話,夜晚開個小酒會談下心都唔錯。

休息咗一陣我哋就喺酒店範圍周圍參觀下,本來喺等分房果時都可以欣賞下嘅,不過果時我又比獨男捉咗去影相,又一張變六張,如果唔係領隊開始派房,我仲有排比佢捉住。




























今晚晚餐都係由酒店提供,呢餐都好味嘅,上菜速度都OK,所以大部人都食完晒先走。










今晚天色唔錯,而且四周又空曠,真係一個影星嘅好機會,設定好腳架自己影星軌就去執下嘢,順便食埋頭先喺超市買嘅士多啤梨,沖晒涼就係時間收返部相機入嚟!










返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!