Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月16日 星期一

意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄 及 前言

進入正式遊記前,先附上今次旅程與及相關行程的日記連結,好讓閣下可以即時選擇要進入旅程的任何一個部份!

事前
Day 1
Day 2
Day 3
Day 4
Day 5
Day 6
Day 7
Day 8
Day 9 & 10
事後


前言
威尼斯呢個地方係自小已經好想去嘅地方,
所以第一個衝出亞洲嘅地方好自然就係意大利,
而歐洲從未踏足過, 加上治安問題,
我哋一開始就已經決定跟團, 除非有朋友咁啱去開就跟佢哋,
但跟團好多都走馬看花, 十日入面去四五個國家, 我哋又唔想咁,
於是只係集中睇一啲有提供深度遊嘅旅行社,
最後得出只有美麗華同勝景遊嘅行程係最啱我哋,
價錢方面, 當然係後者貴啲, 但佢就差不多全包,
反而前者就好多自費項目, 加上後者係歐洲團嘅專家,
我哋就決定咗揀佢, 就係咁展開咗第一次衝出亞洲嘅旅行~




沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!