Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月20日 星期五

意大利十天鴨仔旅 - 後記、戰利品及手信篇

總結一下今次意大利之旅~

1. 好開心遇到好領導,帶住38個團友唔易應付,順得果個又順唔到果個...團中亦有部份不守規矩的團友,仲有兩個小學生團友不停退燒發燒,佢都盡量去handle。最抵讚係,我第一日問佢邊度有郵票買,佢第二日知我仲未買到就話「我幫你去買啦,等你哋自由時間可以用盡啲」跟住第三日就真係比到我,順利咁寄出咗啲Postcard.

2. 好感恩天氣真係好好,咁多日只係兩日陰天,半日雨天,比到機會我哋親眼睇到好多Postcard一樣咁靚嘅景色~

3. 好驚訝意大利餐真係食得好慢,唔知係團員太多定咩,好多時一餐只係三四道菜都要食起碼兩粒鐘,上菜真係慢得好緊要....而且...食咗咁多餐意大利菜....意粉呢類應該會個幾兩個月都唔會想食

4. 好高興喺團入面有幾個傾得埋嘅團友,特別係飯腳嘅兩位姐姐(因每餐最少都四人一枱),多咗唔少歡樂。雖然團入面真係有著各種各樣嘅人,好似獨男影相王、堅離地闊太、自備物資充足嘅澳門家庭等等,但呢啲都係增加回憶嘅部份。

5. 去意大利真係一個好難得嘅機會同經驗,見識多咗,時差又唔係想像中咁難適應,今次仲試過經歷夏令時間,一日得返23小時。亦嘗試過坐13小時飛機嘅困擾,如果唔洗坐咁耐機,去歐洲嘅興趣應該會提高嘅~

6. 我哋個樣又令大部份團友以為我哋係fresh grad,出嚟畢業旅行。有Pair係Honeymoon,所以傾開我哋已經結咗幾年婚同埋做咗11年嘢都嚇咗佢哋一跳~



至於洗費方便~

主要係貴咗喺團費度,喺意大利嘅開支唔太多,成個旅程每人約用了二萬八元港幣,啲數都太散,今次無做圖表。


最後就係戰利品大合照~





意大利都唔興吸印仔,所以都無印仔篇~

返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

2 則留言:

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!