Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月18日 星期三

160328 意大利十天鴨仔旅 Day 4.1

Day 4 行程
Starhotels Du Parc→拉士碧芝區(La Spezia)→Vernazza→Monterosso(Church of Saint John Baptist, Ristorante Al Pozzo)→Manarola→AC Hotel Pisa(Esselunga S.p.A.)


第四天都係一個煙霧迷漫嘅早上,在酒店食個自助早餐就要去鄉郊地區,因為今日主要都係坐火車,所以有咩隨身物品都要執好佢。






由酒店開始大約坐個半鐘旅遊巴去到拉士碧芝區(La Spezia)嘅火車總站,沿路愈嚟愈迷幻,都唔知係霧定係雨水了,總之就係一落車就要開遮了。火車站都好多,不過我哋個領隊就好搶眼,外套同遮都係紅色的,有幾日佢好似仲係著紅色褲呢!








跟住佢去到月台,喺佢等緊拉士碧芝區(La Spezia)嘅當地導遊時,我哋就要排隊去廁所,重新集合返啲人就係時候等火車嚟啦。(呢個時候男果個小朋友實在太唔舒服,佢同佢媽媽就係車站間M記坐捉一日等我哋去玩啦)


今日嘅行程有啲似喺台灣瑞芳到青桐咁玩嘅感覺,我哋都係喺呢條線度遊覽。首先講返拉士碧芝區(La Spezia)係咩嚟,啲人會叫呢度做五鄉鎮,亦因為呢度係由五個漁村組成嘅,所以有啲人會叫佢做五漁村。因為時間關係,我哋唔可以去晒五個鎮,導遊為我哋揀咗三個最值得去嘅漁村度遊覽。









首先我哋係要去第四個站嘅Vernazza,呢個時候仲係落住雨,落咗火車之後,當地導遊就略略講解一下同埋話比我哋之因間喺呢個位置集合,然後就帶住我哋去海邊。

到咗海邊,導遊又再講下呢度嘅歷史,咁啱佢完嘅時候就停咗雨啦,之後就自由活動大約半小時。

呢個鎮感覺唔係好大,可能佢只係比我哋行咗一邊,唔知另一邊係點,不過真係感受到好歐洲風味,如果晴天嘅話,呢度一定更靚!























之後就要返去集合,再坐火車去第五個站Monterosso了。

返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!